THE ROSE İSTANBUL KONSERİ




 Herkese merhaba arkadaşlar, ben Ecem. Uzun zamandır bloga yazmıyordum. The Rose yakın zamanda yeni bir MV ile dönüş yaptı. Ve hatırlarsanız 23 Şubat 2018'de İstanbul'da konser verdiler. Açıkçası MV'yi izleyince aklıma konser günü ile ilgili bir yazı yazmak geldi. Şimdi sizi yazımla baş başa bırakıyorum.
The Rose'un yeni MV'si: 
https://youtu.be/OmetCO_ZFnI

 Anlatımıma organizasyondan başlamak istiyorum. Biz konser alanına sabah saat 11'de gitmiştik. Konser saat 20:00'da olmasına rağmen çok fazla kişi bekliyordu. Sıranın oluşturulduğu alan konsere gelen kişi sayısına göre yetersiz kaldı. Bu yüzden sırada sıkıntı yaşadık. Sıra konusu dışında organizasyonda büyük bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Hatta FT Island konserinden daha başarılı bir organizasyon olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle organizasyon ile ilgilenen kişilere teşekkürler.

 En başta da söylediğim gibi alana 11'de vardık. Biz sıraya girdikten hemen sonra çok sevdiğim YouTube kanallarından biri olan All Stations'tan Özge ve Başak abla arka sıramıza geçti. Sonra da Tuğçe ve Eda abla konser alanına geldi. Onlarla sohbet ettik ve resim çekildik. Hatta benimle ufak bir röportaj yaptılar. Daha sonra YouTube kanalı olan Ezgi İrem abla da konser alanına geldi. Onunla da sohbet edip fotoğraf çekildik. Yaklaşık saat 3'e kadar sırada bekledik. En sonunda numaralı bileklikler dağıtıldı ve sıradan ayrıldık. All Stations'ın The Rose konseri röportaj videosunu merak edenler için aşağıya linki bırakıyorum. 
Röportaj Videosu:
https://youtu.be/l4KcDjwt-Lg




 Sıradan ayrıldıktan sonra herkes yemeğe gitti. Yemekten sonra Ezgi İrem abla ile iki defa karşılaştım. Daha sonra tekrar sıraya girdik. Aslında sıraya girmeye çalıştık desem daha doğru olur. Bilekliklerdeki numaralara göre sıraya girmemiz gerekiyordu fakat sıraya karışık girmeye çalıştıkları için izdiham oldu. En sonunda numaralara göre dizildik ve konser alanına girdik. İçeride bir süre beklememizin ardından The Rose sahneye çıktı. Ne yazık ki konser alanında da izdiham oldu. Hatta ilk Başak abla sonra da ben rahatsızlandık. Alandan çıkmak zorunda kaldım. Ama her şeye rağmen konser mükemmeldi. Performansları çok güzeldi. Özellikle Sorry şarkısında hayranların da performansı mükemmeldi. Grup üyelerinin hepsinin çoook yakışıklı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.😁



 

                            

                            


 Konser bitiminde VİP'ler Hi-touch için alanda kaldı. Beklerken All Stations ekibi ile kafayı yedik.😂 Beraber oturduk, eğlendik. Eda ablanın müthiş dansına tanık oldum. (Eda abla seviliyorsun💖) Derken fotoğraf çekimi için sıraya aldılar. Sıra bize geldiği zamanki heyecanımı çok iyi hatırlıyorum. İçeride fotoğraf ve video çekmek yasak olduğundan çekim yapamadım. Grup üyelerinin yanına gittiğimde elim ayağıma dolaştı. İlk başta WooSung vardı ve ellerimi sıkı sıkı tutup kendine çekti. Bütün üyelerle selamlaştık ve birkaç kelime etme fırsatım oldu. Fotoğraflar çekildikten ve alandan ayrıldıktan sonra ''Az önce ne oldu?'' kafasındaydım. All Stations ile vedalaştım. Unnilerim o gün bana çok yardımcı oldu. Hem yardımları hem de ilgileri için buradan teşekkür ediyorum.💕




 Konser gününün sonuna geldiğimizde aklımdaki tek şey mükemmel bir gün olduğuydu. Bir süre olanların etkisinden çıkamadım. Emeği geçen herkese teşekkürler. Umarım daha birçok konser düzenlenir ve tüm hayranlar gitme şansına sahip olur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar